Friday, March 25, 2011

Me and Aniza...



Ni gambar mase aniza nikah aritu...hehe 25.12.10...aku baru nak letak.Bz la biase kan....sebenarnya aku x attend dia punya sanding sebab gi holidays boleh gitu...terpaksa la...kan sorry la niza...anyways aku doakan kebahagiaan kau berkekalan hingga akhir hayat....


Antara barang hantaran yg sempat aku tauch up kan semalaman aku x tidor demi sahabat ku....
Alasan dia pakai fresh roses so x bleh cepat2 so lambatlah baru start...pastu aku buat tuk lelaki punya sekali....byk gak la tapi x semua gambar upload...

Sebenarnya aku cume re-arrange balik je barangan hantaran tu ngan decor bunge...kiranya cam sambung keje org yg tak siap la hehe....Mulenya aku keberatan tapi bile niza ckp xde sape nak tolong so aku pun dengan ikhlas menolongnya....huhu...

1 comment:

  1. Macam aku penah lihat dulang2 itu?? tapi dimana ya??

    ReplyDelete