Monday, March 14, 2011

Ragam Kehidupan....

             Kenapalah susah untuk "Dia" faham.....apa yg telah aku lakukan itu semata- mata untuk sebuah KEBAHAGIAAN... bukan pertelingkahan demi pertelingkahan yg aku inginkan dan sesungguhnya tuduhan yg dilemparkan kepada ku sgtlah perit kerana EGO yg menggunung setinggi  Everest kot....kenyataan ini sangat sakit.
             Tidak ku sangka akan jadi begini kerana Dia merupakan insan yg terpilih yg ku anggap  dapat melengkapkan  lagi kesejahteraan hidup ini sebaliknya aku yg disalah anggap....oh tidak!! Kenapalah hati nya sekeras besi....langsung tak nak meneliti "diri"

              Kenapa aku kisah sangat???? why Yan??? kenyataan nya memang  pelik aku terpaksa ambil kisah semua ini kerana ianya benar2 berlaku dan ianya melibatkan insan2 yg kusayangi dan merupakan watak2 penting yang mewarnai sebahagian dari KEHIDUPAN ku......

             Itulah jawapan shahdu yg terpaksa aku tanggung.......

No comments:

Post a Comment